Projecten 2018

Tweede beoordelingsronde 2018

Het Bestuur van de Stichting Paulien heeft besloten om 950 euro te schenken voor aanschaf van bedden voor het St Francis Hospital in Mutolere, Uganda.
Aan de Stichting Spot Tanzania werd 500 euro geschonken voor onderdelen van een watervoorziening in het dorp Kinko in de Lusotho Regio Tanga in Noordoost Tanzania.
Aan de Stichting Un Abrazo para Los Amigos werd 750 euro geschonken voor keukeninventaris voor een school in Azul, Argentinië.
Het Bestuur besloot verder 500 euro te schenken aan de Stichting Beautiful Kidz Namibia voor aanschaf van lesmateriaal voor een school
Een schenking van 750 euro werd gedaan aan de Stichting Diya Dhara voor aanschaf van cursusmateriaal voor beroepsopleidingen in Sri Lanka.
Verder werd 750 euro geschonken aan de Stichting Lala Salama voor inrichting van een kindertehuis in Oloitokitok in Kenia.
Tot slot werd 400 euro geschonken aan de Stichting Kicvop voor noodzakelijke reparatie van een bus waarmee aidspatiënten in Uganda naar een ziekenhuis kunnen worden vervoerd.

Eerste beoordelingsronde 2018

Het Bestuur heeft besloten de volgende schenkingen te doen:

850 euro aan Stichting Tan-kids ten behoeve van onderwijs aan 20 kinderen in een buitenwijk van Dar es Salaam, Tanzania

750 euro aan Stichting Wheels4Africa in Maasbracht voor aankoop onderdelen voor opknappen ambulance voor inzet in Afrika

500 euro aan Stichting RCHF voor aankoop schoolmaterialen voor basisonderwijs in Oost-Roemenie en Moldavie.

1250 euro aan Stichting Verkaarts Deleopment Team voor realisering van een waslokaal op een internaat voor verstandelijk gehandicapte meisjes in Kwale, Kenya

1200 euro aan de Stichting Zuid-Sinai voor realisering van een drinkwaterproject voor Bedoeienen in Zuid-Sinai (Egypte)

1000 euro aan de Stichting Africare Foundation voor realisering van een zonnecollector bij een weeshuis in Nkhoma-Lilongwe in Malawi

Tot slot werd besloten 1200 euro te bestemmen voor individuele financiële ondersteuning