Projecten 2016

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 500 euro te schenken aan de Stichting Grace for Victim Children voor de aankoop van kippen voor een kindertehuis in Bhairahawa in Nepal,

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 1000 euro te schenken aan de Stichting Child of Uganda voor schoolbanken en boeken voor een school in het Kotydo-district in het noorden van Oeganda,

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 750 euro te schenken aan de Stichting Ziteya voor aanleg van een hotspot-verbinding in Ziteya, een dorp op het platteland in het oosten van Zimbabwe,

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 1000 euro te schenken aan de Stichting Kinderhulp Togo voor schoolbanken en schoolborden in Kpalime,

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 720 euro te schenken aan de Stichting Amuria voor schoolmeubilair voor een school in Olugura in Oeganda,

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 500 euro te schenken aan de Stichting Friends Indeed voor aankoop van brailleboeken voor een school in Andrah Pradesh, India,

Stichting Paulien heeft 905 euro geschonken aan stichting Beautiful Kidz Namibia. Deze stichting zet zich in voor kinderen in Windhoek, Namibie. Dit doet zij door het geven van bijlessen aan kinderen die dat nodig hebben, aangezien het onderwijs tekort schiet door een tekort aan leraren. Doel van de bijlessen is om te zorgen dat deze kinderen weer aansluiting krijgen bij het reguliere onderwijs en zo een steuntje in de rug krijgen.

Het Bestuur van de Stichting Paulien besloot 1020 euro te schenken aan de Stichting Pimma voor een nieuwe waterinstallatie van een school in Guatemala.

Eveneens werd besloten 500 euro te schenken voor aanschaf van schoolboeken voor een school in Ghana. Verder besloot het Bestuur 1045 euro te schenken aan de Deal Foundation om vrouwen in Zambia teondersteunen bij het opzetten van een eigen bedrijf.

Ook besloot het Bestuur 500 euro te schenken voor een webcamproject van de Stichting Blauwe Kiekendief. Deze vogel is vrij zeldzaam in Nederland en broedt op de grond in akkerbouwgebieden. Het project is bedoeld om via webcams nabij een nest informatie te geven over deze vogel en zo mensen bewust te maken van het